Den man ligger med får bädda.

  Dagens replik är helt klart vår tyska lärare Gunnels omvända teori om hur man bäddar får man ligga. Den man ligger med får bädda. Bella kom också på en liten goding, om man bäddar får man ligga.

  Idag var det tamefasen en lugn dag. Började med skola, en och en halv lektion sen drog jag hem, tankade Yellowcards "nya" album och bara satt och njöt. Yellowcard är verkligen mitt favoritband, i alla kategorier, och såna jävla bra texter. Högsta drömmen vore att få skriva en låt till dem. Fast man kanske kan ta någon man redan skrivit, kanske den "våta låten", ring a bell my friends? Nej men den var ju så söt, håll med om det?

  Efter detta drog jag och Helenius till skolan igen, för att ha tyska, vilket bara varade i tio minuter, suck. Åkte hem igen och var hemma ca en timma tills det var dags att ta bussen igen för att möta Bella i centrum.
  På tåget på väg mot boxningen, diskuterades det nyår. Fy fasen vad kul vi kommer få! Bella och jag ska stå för planering/matlagning/dekoration med mera. Så här kommer vår kväll ungefär se ut: Buffe middag hemma hos Max, sedan står Skinnarviksberget för utsikten och slutligen vidare och partaja som satan. Längtar.
  På tåget satt det en tant eller kvinna, vad ska man säga, bredvid Bella mittemot mig. Hon lyssnade på allt vi sa (utan att säga något till oss förståss), och hon satt och nickade och mumlade åt allt vi sa. När Bella började berätta någonting vände sig hon om åt henne och satt som en jävla psykolog! Sedan plötsligt, tog hon upp mobilen och satt med den ungefär två centimeter från ögonen. Hon var speciell.

  Boxningen var inte fullt lika hård som förra fredagen, vilket var bra, men jobbigt var det. Idag fick vi beröm av Roffe som gick och studerade allas teknik, "nej men ni tjejer är ju bra på det där" sade han och gick vidare för att kontrollera nästa.

  Igår åkte jag och Bella en väldigt speciell buss, och samma åkte vi idag! Och jag skämtar inte när jag säger speciell. Det är en vanlig sl buss, mycket längre än en vanlig buss, men inte en dubbelbuss. Sedan har den "tyg i taket" och är mer som en "resbuss": Skithärlig.

  Nu mina kära vänner är jag så hungrig så att magen bara svider, vrider och vänder sig på mig. Jag ska göra pizza mackor. Usch vad jag saknar Max, han gör världens godaste pizza mackor.
Jag saknar verkligen Max.
/E.SM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0