Kiss på vägen, kärlekskrångel & cocacola.

  Jaha, nu var denna helg slut. Men man får väl vara glad att det snart är lov, bara två veckor kvar nu.
I fredags sov min älskling här, och vi kollade på idol. Jag är så himla lycklig att Marie vann, hon sjunger i världsklass och hon är grym, skiter i att folk hatar henne. Det blev ju sjukt jämt mellan henne och Amanda, vilket jag inte förstår varför eftersom Amanda inte kunde sjunga? Men jaja, att hon fick en procent mer visar i alla fall att hon är bäst.

  På lördagen drog vi till Skärholmen och skulle shoppa julklappar, mamma i alla fall, men det blev så att bara jag handlade. Max drog tidigare där ifrån, vilket kändes lite sorgligt. Han skulle på kryssning. Senare på kvällen hade jag bytt om till pyjamas och hela skiten då Bella fråga om jag skulle komma till henne pch Carro och leta fest. Så jag begav mig dit. Och precis innan jag ska springa till bussen ringer en av mina närmsta vänner och berättar att hennes på g kille är störd, eller ja hon säger inte att han är störd, men det han har gjort är stört. Om jag ser honom när jag är hos Max så ska jag slå ner honom, eller varför inte skära halsen av honom? Ingen ska såra mina vänner. Men i alla fall, vi gick runt lite,allt dött men vi hade trevligt i alla fall. Sedan gick vi till shell och köpte cola och choklad (och bella har gjort mig cola beroende igen, tur att vi boxas). Där nere dissade Carro en kille som ville ha cigg, även fast hon hade, tankspritt Carro de skulle väl på fest? hahaha :D Sedan följde vi med Carro en bit på vägen när hon skulle dra hem, det var en kille framför oss som gick så sakta att jag blev rädd för honom, stackarn, kanske var i vår ålder och gick där lite halft szchitzofren och vinglig. Sen kom vi hem till bella där vi satt som ena colaberoende med vår coca cola och kollade på repriser som miami inc och csi till klockan 02.36. Mamma och Jörgen hämtade upp mig, de hade varit och festat (!?). På hemvägen mötte vi ett stort killgäng (man kanske skulle vart i balen denna kväll?) och ena killen stod ute på vägen och kissade precis framför vår bil, så vi var tvungna att stanna. Har nog aldrig sett nåt så kul!

  Imorse satt jag här och började snacka med Bella om att dra ut och åka tåg, haha. Men Sedan fick jag reda på att en dålig sak hänt en till av mina närmsta vänner så jag och Bella åkte till centrum och köpte choklad, glass, lessfatchips och cola och drog hem till henne. Hon blev glad, och min och Bellas otroligt fula miner vi gjorde när hon öppnade dörren funkade faktiskt, hon skrattade. Vi stannade där, pratade, kollade på gamla (jätte roliga) foton, och målade naglarna, sedan blev det dags att tänka på refrängen (som min kära vän helene säger).

Nu är det dags för mig att tänka på refrängen.
/E.SM

Kommentarer
Postat av: Therese.

Om du säger att Amanda inte kan sjunga så kommer jag och knäpper dig på näsan. PASSA DIG! :D

2007-12-09 @ 20:35:28
Postat av: Anna

Tack för att ni kom, det värmde mitt hjärta

2007-12-09 @ 20:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0