Sjuklingar, shopping och nyår.

Hejsan alla fölk.
Inatt vaknade jag av att det kändes som jag fått en blodpropp i typ hjärnan, något skumt var det, trodde jag skulle dö. Och idag var jag inne i stan med Bella. Vi fick väldigt mycket köpt faktiskt :D Men pengar är ju som sagt till för att spendera, så no hard feelings.
Nu är jag hemma i mitt lilla bo, och har precis sjungit singstar. Jag laddar upp inför nyår. Då vi antagligen lär köra några rundor, kul ska det bli! Och så ska vi spela trodde du ja, undra vem som vinner, host, jag, host. *mihi* Nej men skärpning. Jag längtar bara lite till nyår, thats it.
Har varit sjuk, hade feber på julafton, och två dagar efter låg jag som ett jävla lik i bilen, när vi hämtade Max, så jäkla sjuk var jag. Max blev såklart också sjuk, men han fick mina blomknarkstabletter så han är på bättringsvägar.
Näe alltså. Orkar inte sitta här och loda.
/eMMe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0