Fredag 27/7-07

Här sitter jag och dricker DaimKaffe, en fredagskväll.
Det finns ju absolut ingenting att göra. Eller vad vet jag? Det är i alla fall inga som hör av sig om någonting roligt händer. Men aja, man ska väl inte klaga. Jag har det bra här. Jag behöver ta det lite lugnt känner jag. Igår fick jag en svim-attack i Max badrum -igen. Det har hänt förr. Vet inte vad det beror på men who cares :)
Ikväll har jag skämt bort mig själv med en fotkur, ansikt & hår mask. Känner mig rätt uppfriskad.
Saknar Max. Inte kul, han är på Hölö. Men vi ses om kanske, tre dagar? Har ju Helene, haha!

Igår åkte jag hem och sov över hos Max. Det var hur trevligt som helst. Alltså, jag måste ha den underbaraste pojkvännen i världen.
Idag vaknade vi, ganska tidigt, och Max gjorde frukost. Jag ääälskar hans pizza mackor. Sedan tog vi ett bubbelbad, och då menar jag med extremt mycket bubblor. Sen gick vi ut på en promenad. Herrejävlar vad det var mysigt, den mysigaste dagen på länge. Okej, inte så jätte eftersom vårar 1 års dag var mysigare :D.

Nu får det vara nog om mitt tragiska liv :D
See Yah suckers!

/eMMe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0