vår 1 års dag<3

Idag är det min och Max ett års dag. Det känns alldeles underbart. Jag kan inte fatta att det verkligen har gått ett år sedan vi blev tillsammans. Sen ska vi ju fira ett år som förlovade om mindre än ett halvår. Herregud vad tiden går fort. Fast det är väl för att jag har så himla roligt med Max. Allt vi gör tillsammans är underbart. Vi har gått igenom precis allt. Jag älskar honom mer än allt på hela denna jord och jag ser verkligen fram emot ännu fler år med min fästman<3

Idag är det också min namnsdag, så alla vet. Maggan, eller Greta. haha.
Jag har tyvärr halsfluss idag också. Så vår dag blir en riktigt lugn en. Antingen äter vi på resturang eller tacos hemma, beroende på vad jag orkar. Att svälja lite saliv är som att svälja en sten, eller nej, ett stort jävla berg.

Max Nordström <3 Emelie Svanström

JAG ÄLSKAR DIG!

/eMMe


Kommentarer
Postat av: jag själv

Grattis mig själv & Max.

2007-07-31 @ 20:49:51
URL: http://emelieemme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0