Lördag 9/6-07

Igår var det då skolavslutning :) Eftersom jag hatar min skola och allt som har med den att göra, så är detta så underbart som det bara kan bli!

Gårvällen blev bättre än jag trodde den skulle bli. Hade ju inget planerat.
Max kom hem till mig, med massa cider och öl. Vi lagade och åt middag, sedan åt vi snickers tårta :) Sedan drog vi till Helene och grattade stefan till studenten, och åt lite tårta igen.
Efter det, drog vi till långholmen. Helene och Max skulle bada, men de fegade ur. Jag var i alla fall feg från början^^.
Vi drack cider och öl bara chillade omkring lite, en riktig jävla underbar sommarkväll.
Sedan mötte vi Max vänner, som skulle träffa mer vänner. Sedan tappade vi bort dem och åkte hem till Max, något påverkade.
När vi varit hemma hos Max drog vi oss tillbaka in till stan, denna gången in till Tanto. Dit Max vänner hade tagit vägen. Hm, vi hade med oss Absint också XD Så, ja, vi kanske inte var så normala sen.
En rödhårig kille som hette Marcus, raggade som fan på Helene XD
Senare, när alla åkte hem drog vi till Donken i Slussen, med någon som hette Ludvig. =D
Ja, vi kom hem vid halv fyra, och ljust var det.
Helene sov i Max säng.
Vi somnade som fucking stockar.
Fast sen vaknade jag och var törstid.

Nu på morgonen skulle vi gått upp 10 men vankade 12.06
Lyckad kväll tycker jag att det var i alla fall.

Helene, du och jag ska köra stockholm boogie någon gång :) Kanske hoppa från bron också? :O haha. btw, så var det massor som gjorde det när vi var där :)

Ikväll ska Maxen komma hit. Helene ville sova hos mig inatt också, men det ska ju Max :P huhu
JAG HAR SKIT TRÅKIGT. Ska kolla vad Max har för sig.

Jag älskar Max sjukt mycket. han är den bästa jävla människa jag träffat i hela mitt liv. Obeskrivligt underbar<3


/eMMe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0