Tisdag 27/3-07

Idag är det tisdag och vi är lediga från skolan. Trots det går jag upp tidigt som fan. Tänkte somna om men det gick inte. Max sov här så jag gick upp då han åkte. Saknar honom massor, massor & massor.

Idag är det ca 72 dagar kvar till sommarlovet, tror jag. Och så är det 3 dagar till påsklovet. Perfekt, jag behöver lov.
Idag måste jag typ plugga hela jävla dagen. Jag har Samhälls prov imorgon, inte kul alls. Och jag har inte ens börjat kolla på den där skiten. Måste ringa Helene när jag misstänker att blondyhoen har vaknat. Inte nog med det måste jag göra klart mitt italienska prov idag, och börja läsa på engelska boken, Jamaica Inn, som vi ska ha redovisning på efter påsklovet. Spännande värre, inte.

I helgen var jag med min kära Fästis.
Vi var i Gustavsberg, hyrde film och sådär. På söndagen åkte vi ut till Dalarö och fixade studsmattan. Fast hoppade ingenting. Det var våffeldagen så vi åt våfflor också.
Senare gick vi en promenad. Vi gick ut till vår lilla ö. Där vi satt för 8 månader sen. Det var mysigt. Sen badade vi fötterna i havet. Det var jätte kallt.
Antingen så ringer jag Helene nu, eller så väntar jag. Jag kan ju börja läsa lite i den där äckel boken så länge.
/eMMe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0