Söndag 13/5-07

Igår fyllde min kära lillebror 13 år, grattis<3

I fredags träffade jag mina kära små flickor Bella och Helene.
Vi drog till centrum. Vi hade inget att göra.
Så vi köpte några jävla energidrycker och satt på en bänk.
Det var trevligt det, tills vi blev lite uttråkade.
Vi tog bussen hem, på den var det massor människor.
:P muaha.
Jag ringde min käre granne och det var tydligen fest i balan.
A men vi drog dit dårå, bara 92:or typ.
Liiite lamt.
Men senare kom det äldre personer.
Vi gjorde det bästa av tillfället och hade väl ganska trevligt.
Jag var helt jävla nykter :)
GO HELENE!

Igår var jag med min älskling.
Guuud vad jag saknar honom.
Jag håller på att bli galen.
Inte bara utav saknad.
hoho.
Jaja, whatever.
Jag älskar min Max.
BARA MIN.
YES!
*Segerdansen*
(som bara Bella har sett)

whatever...

Nu är det så här, att jag och Helene har hittat en hel del gamla godingar hos mig. CD skivor sen man var skit liten :) Det är så humor att lyssna på. mest humor att man kommer ihåg texterna.
Vi ska snart ut. Japp, vanlig Helene och Emelie kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0