Dåliga och bra saker

Vet ni vad jag hatar? Folk som är sura hela tiden. och vet ni vad jag hatar ännu mer? Folk som säger massa ironiska saker som "du torkade väl inte på golvet först, innan du torkade där?" När personen såg att man gjorde det. Eller säger "vem är det som varit så dum och gjort det här?" När personen vet att det är en själv som gjort det. Vissa blir bara för mycket när de har sina surperioder.
Jaja, nog med det.
Niclas har spelat upp sig på Guitar Hero (jag vet jag är fortfarande världens tönt). Han har fått låten Monsters, och jag är så glad för jag älskar den låten. Innan Hell gick hem körde vi lite, och jag fick 100% på den, medium. Jag blir bara bättre. Vågar mig fortfarande inte på hard dock, men det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0