Fy satan vilken härlig dag!

Sitter just nu hemma hos min kära älskling och väntar på att han ska bada klart. Han är så seg, men det gör ingenting för idag är jag på det bästa humöret.
Vi ska åka till fruängen och gå på Annas buss, som hon ska hoppa på. Sen ska vi till centrum och handla nåt, sen ska vi hem till mig, och så kommer Hanna, och kanske fler som vill, och så ska Anna klippa Hanna och kanske mig. Så ska vi sitta på min baksida och ha världens jäkla mysdag!! gaah, de e så fint ute. Blir alldeles gulligullig.

Jag hade världens mysigaste promenad igår, med Max. Jag längtar tillbaka. Två timmar på världens romantiskaste promenad. Jag älskar dig Max. 21 månader snart gubben.Snart två år, kan inte fatta det! :D
image62image61
image64image65
Max det var galet sött att du ville solariesvettas i min sovtröja. Men de blev inte så, Hah!

Hejdå era små loosers som sitter inne idag. Time för att sola istället.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0