Hjärnskakning, fotboll, kubb och guitar hero.

Ja, som nu kanske hör på rubriken har detta varit en hejdundrans händelserik dag.
Jag kanske ska ta och berätta om en lite klantig sak som hände mig i morse innan vi skulle åka ifrån Max?

Jag hade rakat mina ben och var blöt om fötterna. Saken var den att jag till och men tänkte på att ta det lugnt så jag inte halkade. Men vad tror ni att jag gör ändå?
Jag skuttar typ, och ska hänta min handduk som låg i Max rum. När jag kommer ut i den första hallen, halkar jag på stengolvet och min kropp ramlar åt höger, in i den andra hallen, med trägolv. Så jag ramlade rätt på huvudet. Fan vilken tur att jag åtminstone ramlade på trägolvet.
I alla fall. Jag blir helt förskräckt. Och en jävla huvudvärk bara dundrar i huvudet. Max som hörde dunsen kommer utspringade och får panik medans jag bara ligger där. Jag vågade inte röra på mig, trodde jag skulle dö eller någonting. Visste inte om jag brutit nåt eller om jag kanske blödde, allt jag visste var att det gjorde ont som F-a-n.
Ja men Max bar in mig i hans rum så jag fick lägga mig i sängen. Och sedan ringde han sjukhuset, så jag fick prata med en tjej.

Nu är det väl rätt lugnt. Mår lite illa ibland, men har inte spytt. Huvudet gör ochså ont lite ibland men det är inget allvarligt. Jag tror att jag fått en lättare hjärnskakning.
Har ont i axeln, ett blåmärke över hela axeln, och har två blåmärken på benet också.

Men detta stoppade mig inte från att ha kul idag! Inget skulle ju göra mig på dåligt humör, right?
Jag var lite groggy på vägen hem men det ordnade sig. Mötte Anna, Bella och Hanna så åkte vi hem till mig.
Anna klippte Hanna, och bella lärde sig guitar hero fett bra, och Anna med för den delen. Sedan spelade vi lite fotboll, okej jag var inte med så mycket, men sedan, ja då fick vi den bästa iden. Kubb. Vi hade det skit roligt. Min och Bellas lag anda var bäst. Huuh, fast vi förlora som faan.

image59image60
Bella Vi ägde, fast vi förlora. Vilken jävla koncentration alltså.
image66image67
Hanna spöade oss totalt. Myspys i gräset haha.


Nu har alla åkt hem och jag ska snart äta middag. Men ja, det var min händelserika dag :)
Love yah<3

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, hon är så otroligt söt! Kan bära upp det mesta :)

Javisst, saknar man Gosspi girl. Blir nästan tokig, haha. Ha en bra kväll du!

2008-04-14 @ 21:18:54
URL: http://tezzas.blogg.se
Postat av: Anna

AHAHAHA! Det ser ut som om min kind är upptryckt mot en glasvägg! ;D

2008-04-15 @ 20:58:55
URL: http://anabananaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0