Ja, snart kommer vår lilla gäst, och hejdå läsare, typ.

Jag vet inte hur mycket jag kommer skriva nu när min italienare valeria är här i en vecka. Jag ska försöka skriva lite när jag kan. Det är ju lite oartigt att bara sätta sig vid datorn när hon är här kanske. Men har jag tid så. Annar blir det en rejäl paus.
Jag vet att ni kommer sakna mig :)

Ikväll efter jag ätit, ska jag ner till centrum med H och H för att köpa energi dricka. (Bella förlåt, mitt beroende börjar bli allvarligt :P huhu). Vi ska vara vakna läänge i natt. Valeria och alla andra italienare kommer runt klockan har tolv, i skavsta! Så det gäller bara att vara där då. kommet bli lite sleepy, thats why.

Jani, jag har inte så mycket mer att säga er.
Jag hör av mig vid ledig tid.

Men då säger vi så :)

Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: belli

haha jo jag förstår dig, haha jag är typ nervös, fast hon ska komma till dig och vara med dig, ååh jag tycker det ska bli så roligt :)

2008-04-17 @ 19:01:43
URL: http://gdannberg.blogg.se
Postat av: Anna

Hedå hjärtat!
får jag träffa din Italienare?
jag vill säga l'ucello och peka på en liten fågel! :D

2008-04-17 @ 20:07:39
URL: http://anabananaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0