Lite skolarbete och utbytes snack (igen)

Sitter just nu i skolan, jag och Helene jobbar med våra No arbeten som ska vara klara tills imorgon. Det blir rätt lite skit men det är i alla fall mer än ingenting.
Efter skolan idag, blir det ännu mer arbete med Helene och Hanna, förhoppningsvis. Vi har ju tre redovisningar till, för italienarna. Jadu, låt oss se hur detta går.
Jag orkar verkligen inte snacka engelska i en vecka! My god. Plus att mamma kommer snacka italienska hemma så jag inte kommer fatta ett skit liksom. Nej, senare ikväll blir det lite italienska läsning också tamefan.
Valeria c co anländer imorgon natt klockan 23.30 till skavsta. Jag ska åka med Helene och hennes farsa dit, och sedan hem när vi hämtat upp tjejorna.
Vi har massor aktiviteter med skolan, och ingen riktig skoldag på en vecka, skönt. Och på söndagen är det familjedag. Då ska Jag och Hanna ut med våra italienare, tillsammans med alla andra vänner vi har. Det ska bli jätte trevligt. Visa dem lite hur skärgården ser ut osv. Trevlans.
Vi hade matte lektion nu, men fick lov av kära Göran att sitta här och jobba med annat istället, ska ju hoppa av liksom.
Jag och Helene har börjat med en ny sak. Ni vet det där bio introt? Det ska vi spela upp så fort Göran kommer. Haha skit kul.

Nej men ha en bra dag alla sötnosar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0