Valeria har åkt hem :'(

Nu har jag varit vid centralen och sagt hejdå till Valeria och de andra. Jag hade inte direkt tänkt mig att det skulle bli så här känsligt.
Vi kramades jätte länge. Sen kramade jag Vanessa och Eleonora, sen kramades vi mer, sen typ fem kramar till. Sen två pussar på kinden. Gud så jag saknar henne redan. Det blev ett känslosamt hejdå. Fan för min känslighet, att börja böla..
Men, jag kommer träffa henne igen, i oktober. Det ska bli hur kul som helst, och nu lär jag mig italienska tills dess.
Detta utbyte har verkligen varit jätte lyckat.
Valeria tyckte jätte mycket om min familj, och hela min familj tycker as mycket om henne, speciellt jag! fast mamma tyckte väldigt mycket om henne också.
Jag var så orolig innan att det inte skule gå bra, men det gick bättre än bäst.
Buhu, Im sad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0