8 Timmars jobb, Dalarö 1 vecka

Jahaja idag ska man få smaka på ett åttatimmarspass. Bortskämda fyratimmars-emelie ska sitta hela jäkla dagen i kassan på Ica. Som om inte fyra timmar blir långtråkigt nog? Man får väl hoppas att det är mer folk i och med att det är söndag, och då borde de vara lediga. För när man inte gör nåt sitter man bara och stirrar rakt ut i vädret.
Men tänk på pengarna! Det är ju söndag vad fan.

Efter jobbet ska min älskade älskling möta mig utanför och så drar vi ut till Dalarö. Jag ska vara på Dalarö i en hel vecka nu, ska bli mys. Åka mycket båt och sådär. Hoppas bara för satan att det blir finare väder!

Ha en bra dag allihoppla, så hör jag av mig efter att jag klarat dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0