Ja

Jag vill vara varna er!
Jag kanske inte kan trycka rätt på knapparna. Men skitsamma.
Vi har vart i tanto och haft jätte roligt.
Sedan satt vi där, sedan gick vi över liljeholmsbron. Efter det bestmde vi oss för att vi skulle gå och bada i trekantemn. Jag vet, skitsjö., Äckersjö. Hade aldrig tänkt att bada där någonsin. Men nu blev det så. SVINKUL! Vi träffade en tant i rullastol också. VÄRLDENS GULLIGASTE, och ja skämtar inte. Hon var präst och vi snackade ganska länge, om lite ditt och datt,
Sedan gick vi upp till nybo och jag trodde de va några som förföljde oss men de va bara max kompis och två kopmpisar. Men sen är vi här. Vi kom hem och nu ska vi "efterfesta".
Nu ska vi typ höja musiken lite och festa i bara kalsonger och tshirts FÖR JA NÄMDE VÄL ATT VI BADADE I ÄCKELSJÖN?!
HA DE FIN KVÄLL. THE PARTY MUST GO ON!
LOVE YAH ALL

(inlägget blev lite redigerat)

Efter detta gick vi även och badade i fontänen och sedan satt vi inne och pimla "vatten".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0