God morgon! :D [5 dagar kvar]

Sovit gott?
Det har i alla fall jag.

Vaknade väl för ca en och en halv timma sedan och har bara legat och segat mig. Läst, duschat, det är så härligt med segismornar.
Idag ska jag jobba. Men det känns faktiskt helt okej. Sist jag jobbade var det ju 8 timmar, så 4 lär ju inte kännas som någonting nu.
Efter jobbet ska jag träffa Anna också, ett plus där, nåt att se fram emot när man sitter och kämpar.

Vad ska jag göra fram till dess?
Ingen aning faktiskt.
Jag tror nog jag ska plugga italienska. Visst är jag duktig? Jag pluggat frivilligt på sommarlovet. Men Valerias familj kan ingen engelska och hon kan bara pyttelite, så jag måste kunna göra mig förstådd, och omtyckt. Dit ska jag i oktober.

Nu ska jag äta lite lunch.
Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: felicia

godmorgon :)

2008-08-11 @ 12:52:45
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: E. Riley Page

Hej ._:

2008-08-11 @ 12:59:47
URL: http://cyanatra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0