Idag skriver jag lite meningslös blaja.

Man kanske ska tänka på att uppdatera lite?
Nja, jag får väl göra det nu.
Sedan jag tappade bort min viktigaste jävla ägodel har jag inte pallat att skriva någonting av det som händer i mitt piss liv, men jag får väl göra det nu :)
Idag gick jag till 10.10, som jag kommer göra på fredagar. Jag är även ledig på torsdagar. Den här veckan har jag även jobbat fyra dagar (med idag, jävla skit att jag tackade ja) men men.
Nu ska jag äta jordgubbar och försöka minnas sommaren som varit hade jag tänkt.
Skriver jag mer kommer jag börja böla eller nåt.
Minnet är kort.
Byebye sötnosar.

Kommentarer
Postat av: Jeanivie

Blev verkligen sugen på jordgubbar nu. Hade varit en läcker frukost. :)

2008-08-29 @ 11:31:32
URL: http://jeanivie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0