Vår fina resa :) med några bilder.

Flygningen gick hyffsat bra faktiskt. Fick hålla Anna i handen vid start och landning. Haha. under resan satt vi och gjorde massor med teckenspråk till olika låtar. Det var lite mer avslappnande.

Min söta bebiboy.

Pojkarna verkade ju ha det mysigt där bak i alla fall.

När vi kom till flygplatsen var vi som frågetecken. Men vi fick hjälp av ett snällt (notera snällt) franskt par, som hjälpte oss med buss till tågstationen. Där försökte de få ett hotellrum till oss men det gick inte. Panik panik. Marsielle på natten är inte kul. En polis till och med sa att om vi spenderade natten ute, sen gjorde han ett skära av halsen tecken.
Vi fick tillslut sova på tågstationen som blev låst på natten, även fast vi inte hade biljetter. Sen tog vi 05.35 tåget mot Toulon.
Här har vi Anna och Marcus. Fan vad lodigt haha.

Tågstationen i Toulon. Där ifrån orkade vi inte mer så vi tog en taxi till Le Lavandou.
'
Någåt piggare var vi dagen efter. När vi handlat mat på Champion och sovit i några timmar.
Från och med nu kommer bilderna lite huller om buller.

Palmer på tomten! Gaaah!

Solande på gång. Dags att bli peppercookies. Fast nja, bäst att täcka magen på kort :P

Efter fösta inköpet på champion.

Hmm charmig bild på oss fyra. M.M.M.A

Bigbig vass.

Området var verkligen jätte mysigt.

Vi hade pool några meter från huset :) wonderful. Här har vi anna som gör bomben på mig och max.

Den här bilden missuppfattades ganska mycket när vi såg den i kameran. Jag och Marcus rotar dricka i kylskåpet.

Inne i city. Vi gör the marcus pose.

Vårt lilla gang. Fotade av en fransman. Det finns några trevliga fransmän faktiskt.

fin bild, hmm så fin att jag behövde ta bort ansiktet. Tänkte sluka kaktusen ;)

Alla som vet hur mycket jag dyrkar palmer fattar varför jag älskar bilden :)

Vi gick Och tog varsin glassdrink på Bora bora.

Bergsklättring en dag. Ci gick en gångväg på utsidan av bergen. Fan det var faktiskt läskigt. På vissa ställen var det väldigt brant rakt ner på sidan, och stenarna där på bilden var vassa som rakblad.

När vi var ute sista kvällen fick vi några SVINÄCKLIGA drinkar. Jag snackade med servitrisen och vi fick margaritas istället.

Låt dem inte lura dig :P de smakade nästan lika ;)

Tåget hem, gubbi och jag <3

Flygplatsen jag och bebin igen <3

Jag lovar, träffar jag den här människan igen (hon i blått) ska jag trycka in en bomb i trynet på henne.

Bye bye Frankrike :(








Kommentarer
Postat av: Anna

Le Lavandou <3

Jag är så nedrans glad att vi kom iväg på den där resan!

2008-08-26 @ 20:03:29
URL: http://anabananaa.blogg.se/
Postat av: Louise

Heej!

Allt bra med dig?

Intressant resa!



Ha det bra!

2008-09-01 @ 01:43:01
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0