Ångest

Vaknade upp med ångest i morse. Och visst har jag ångest fortfarande.
Jag vet att jag blivit dålig på att gå till skolan nu på sistone. Och jag stannar hemma idag. Det ger mig en otrolig ångest. Men jag har faktiskt inte så mycket frånvaro längre, och jag har så jävla mycket att göra så jag låter mig själv få denna sista chans.
Jag har faktiskt en anledning till också :) Ont i halsen har jag fått och jag har blåsor i hela jävla munnen så jag knappt kan äta eller prata. Och mensverk som kommer och går. Ändå sitter jag och kämpar och kämpar med mina läxor.
Hellre pengar i framtiden än pengar nu kanske. Om jag får ett till IG så kommer jag inte få några jobb. Jag kommer ihåg vad syon sa "Så länge du inte får ett till IG går det här bra" Får jag det kommer jag antagligen få gå ett fjärde år. Jag läser ju reducerat program så jag har verkligen inte råd med fler IGn. Thats why, jag är hemma och kämpar som en idiot idag.
Har faktiskt redan gjort klart alla engelska uppgifter. Men imorgon är det sista chansen för föredraget om författare så jag måste kunna allt det med.
Imorgon är det också ett "föredrag" om våra arbeten i geografin, vilket jag för min del är färdig med men jag har ingen aning om vart Hanna kommit, hoppas hon är färdig med.
Idag skulle jag gjort franska prov. Det kommer jag antagligen få göra på onsdag istället så jag måste plugga till det med.
En ill sak till onsdag lär ju vara mitt muntliga nationella, det är nog ganska garanterat den sista chansen, och jag som fick IG på povet också :/
God, känner att jag bara vill dödendö idag men jag ska kämpa så gott det går. Stänga av alla maskiner och bara sitta med plugget.
Nu är det verkligen allvar.
Uppdaterar väl senare om allt jag gjort. Jag hoppas det blir mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0