Bakisday on daröven

Sitter ute på Dalarö. Jag borde verkligen plugga lite egentligen men jag är för bakis för att kunna tänka klart. Jag hoppas verkligen att Max kommer ut hit ikväll, shit jag har saknat honom svinmycket, fattar inte varför, huhu.
Igår kväll hade mina vänner tydligen planerat en filmkväll (vilket från början var min ide) utan min vetskap. I alla fall enligt David skulle vi hem dit. Så jag blev väl lite ledsen eftersom jag skulle hem till pappa. På morgonen får jag reda på att jag inte ska till pappsen, så jag tror jag ska till D ändå. Men det blev tydligen ingenting. Och så satt man där.
Fan vad förbannad jag var, jag hade tackat nej till krogen, jag hade kämpat med att flytta upp vår jävla filmkväll, så ska jag inte bort! Men det slutade lyckat.
Jag hade det jätte roligt. Är glad att jag inte bara stannade hemma. För det var det enda jag ville göra. Men jag lyckades få upp humöret igen och det var nog det bästa. Max ville ju dra vidare efter sin julmiddag och träffa mig på nån krog, så jag tänkte what the hell jag kan lika gärna dra ut.
Nu blev det ju inte så att vi mötte honom. Han var kvar vid julbordet hela kvällen eftersom han fick gratis dricka. Så han minndes inte ens vart han var när han skulle ta sig hem. Hmm, låter ju bra? Så själva huvudsaken med kvällen förstördes om man säger så. Men vi hade lika roligt ändå. Jag menar, man kände sig lite lost i början, bara två pers men det kom igång sen med gamla schlager favoriter och party musik. Så skönt att dansa, dansa dansa.
Väntar med spänning på att vimmelbilderna ska komma upp på hemsidan. Jag tror att jag och Anna ska vara med på tre stycken, men ingen aning. Så mycket kan man ju inte minnas.
Anyway. Tack mig själv för att jag är bäst i världen jag älskar mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi räddade varandras fredagskväller^^

Jag är också kär i mig! :D

<3

2008-12-13 @ 20:49:29
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0