Bilder

Från olika tillfällen under senaste perioden.


90's med mina fina flickor Emma, Bella, Hanna, Linniz.


Bella och Jag inne på toan med mina superlappar. Ingen fet hy här inte.

Bra kamera liksom. HAH. Det är i alla fall Emma och Bella.

Jag och Emma, busar.


Jag och Anna på Utgång med vår lilla David till något nytt ny White Cream.


Innan var vi i Gustavsberg hos pappsen och åt middag.

Det är Anna när ingen ser det.

Davidiiis.

Drog sedan till Burger King med David polare Mackan och Alex.


Kryssning med Maxen


Mumsigt värre. Min och Max egna lilla drinkar.

Ta lite luft ute på däck.

Jag var såklart skitglad som vanligt.

Favoritsysslan för den där lillen :)

Och vad är en kryssning utan alla jävla småmynt?

Någon gång innan man klämde tumjäveln. På hytten. Vad fan gör ja?

Kommentarer
Postat av: sanna

bilder finns på www.piccaboo.com :)

2008-12-07 @ 20:45:11
URL: http://djsanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vill också tillbaks! :O

Ska vi försöka oss på en riktig reunion med BARA france? :)

<3

2008-12-07 @ 21:13:13
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0