Gårdagens partynight

Kvällen började i lugnet hemma hos mig, jag Anna och två glas. Lite red
bull eftersom jag hade sovit 4 timmar, wiho.


Anna galenpanna :)


Och så kom vår kära vän Helene. Nu var vi fullständigt de tre muskutörerna.


Jag och min sexiga vän Anna.


'På bussen träffade vi Stefan, haha, som vanligt :D


Och pöss på min lilla sångfågel.


Okej, jag måste erkänna, redan då var man lite för glad :P


Tänka sig vad kul man kan ha på ett tåg.


Mina fina brudar, på Viper room, där vi förfestade lite. Hallå, shot cider öl vin
19 kr, det är ju helt och hållet sinnessjukt.


Helene, med the perfect smile :)


Dragit vidare till 90's, toalettbesök :) Och fin min, not.


Gratis bubbel huhu.


Min kära fästman :)


Fästis och David :)


Det blev inget singstar för Anna så hon nöjde sig med flaskan ahaha


Glada och dansar. Orka bry sig om att göra bort sig. Nej, så funkar inte vi.'


Vi äger helt enkelt :)


My saxi babi


Huhu, ja det kan ju bli så ibland.


Haha vad fan?



Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHAHAHAHA! Bästa kvällen på mycket länge! :D

Dom blir bara bättre och bättre^^

<3

2008-12-27 @ 22:45:41
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0