God jul på er alla.

Nio första:
Första bästa kompis: Anki.
Första bil: Kommer aldrig att hända.
Första kärleken: Marcus.
Första husdjur: Lilla Putte.
Första semester: Oj minns inte Kreta, eller Italien.
Första jobb: Nu på Ica.
Första köpta skiva: Oj minns inte.
Första piercing: Örat.
Första konsert: Shakira.

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Breezern som Anna bjöd på (för min väska)
Sista bilfärd: Nu hem från Stavsnäs.
Sista filmen du såg: Hitta Nemo imorse.
Sista ringda telefonsamtal: Max min tax.
Sista bubbelbadet; Jag minns inte.
Sista spelade cd: Gjord av mig själv med min underbara musiksmak.
Sista kyss: När Max åkte hem.
Sista måltiden: Julmat.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Ja, Anna.
Blivit arresterad? Nope.
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja.
Varit på tv? TT-nytt!
Fått ditt hjärta krossat? Absolut.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja.
Haft ett one night stand? Nope.
Busringt till nån? Oja. Legendariskt. Är det Greta?

Sju saker du älskar att ha på dig:
1. Sköna Leggings
2. Kjol
3. Mjukisar
4. Stora tröjor
5. Klänning!
6. Mina bruna skor.
7. Eh, kanske Annas halsband.

Sex saker du gjort idag:
1. Kollat på hitta nemo, haha.
2. Packat ihop julklappar.
3. Öppnat julklkappar.
4. Kramats med lillkusinen.
5. Ätit för mycket.
6. Ska äntligen sova, snart., Efter jag snackat med Max.

Fem favoritsaker:
1. Max.
2. Vännerna.
3. Pengar
4. Min älskade laptop
5. Alkohol

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Max
2. Anna
3. Jag väljer ofast att inte berätta allt.
4.

Tre val:
Svart eller vit? Svart, lättare att se "slimmad" ut XD
Sommar eller vinter? Sommar!
Choklad eller chips? Chips.

Två saker att göra innan du dör:
1. Gifta mig, skaffa familj, skaffa bättre jobb, flytta utomlands
2. Överleva skolan, ta studenten, skaffa en ny kanin, skriva en bok, kanske skulle va nå, eller göra ett känt konstverkt.

En sak du ångrar:
1. Fler saker. Kan inte nämnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0