Hemma!

Hellu lovers.
Kom nyss hem från jobbet. Första gången jag tar bussen hem på länge. Haha.
Men det gick hyfsat fort på jobbet idag med måste jag säga. Och nästa vecka behöver jag bara jobba en dag. Det är väl bra, eftersom jag aldrig brukar palla, men det är dåligt för jag får mindre pengar :/
Nu är jag hemma i alla fall. Funderar på att äta en av de munkar jag fick med hem, men, det är så onyttigt så jag kommer bara vilja spyyyy efteråt. Not good med andra ord. Men hm, vi får se hur det blir, det beror på vad det finns för annat jag kan äta. ÄTA!
Jag sitter nog kvar här en stund, sen tänker jag faktiskt gå och sova. Men först ringa Max, för jag saknar honom som in i h*vete.
Puss.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0