Juldagen :)

Sitter ute på Dalarö och har pecis proppat i mig massor med julmat :) Snart blir det julklappsutdelning där nere, kul när man får två stycken julaftonar :D
Egentligen skulle jag ju ut ikväll med Anna och fler, de som ville. Men de blev inte så. Det var tal om någon juldagsfest, eftersom det är rätt mycket sånt ^^ Men eventuellt att det blir 90's imorgon då eftersom de har gratis bubbel och singstar. Men nja jag vet inte, jag känner ju mig själv och vill helst inte slösa bort alla julpengar på sprit :/ Humm, imorgon på dagen ska jag shoppa med Maxen, förhoppningsvis blir det en till runda i helgen också.
Puss på er alla.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag vill!!! :)

2008-12-25 @ 16:36:32
URL: http://kallahennetess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0