Lista snodd från min baby

Har du mer än 20 st sms i inkorgen?
Absolut närmare bestämt 208 st.
Vad står det i ditt tredje?
Jippie then! :'D

Och vem var det ifrån?
Helene the big Penis.

Är han/hon snygg?
Ja fan.

Smsar ni ofta?
Haha ja ganska.

Vad står det i ditt 18:e sms?
När ska ni ut ikväll?:)
Puss!<3
Och det var ifrån?
Min gullesyster Anna.

Är han/hon farlig?

Hm, i såna fall under hennes pms perioder.

Hur farlig?
Nja alltså inte så värst.
Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?
Oj ett jävla arbete det blev. Anna, Helene, Bella, Eva-C, Emma, Max, Lelle, Info, Mamma, Hanna, Therese, Niclas, Pappa, David, Tele2, Carro, Linniz, Michelle, Okänt nummer, Kjelle från okänt nummer, Ellinor, Anki, Mormor, Angelica, Marcus.
Smsar du ofta?
Ja tyvärr.

Hur många sms har du skickat?
Fattar inte vart min sms räknare är.

Hur många mms?
Pj, vet inte heller.

Är du beroende?
Ja, det tror jag nog att man skulle kunna kalla det faktiskt.

Vem ringde du senast
Maxen

Vem ringde dig senast?

Maxen
Vilket är ditt senaste missade samtal?
Okänd (bella)

Vem är snyggast på din kontaktlista?
Max.

Om du går in på dina bilder, vad är det första du ser?
Kameraalbum (kort): En bild på anna som stampar med foten i marken.
Bilder (kort):
en förvrängd bild av mitt ansikte.
Bilder (telefon): En bild på Edward!! (och bella)

Hur många bilder har du?
Kameraalbum: 309
Bilder:
39
Vilken är din favoritbild?
En bild från Twilight kanske, nej men kanske en av mig och Max.
Nu ska du beskriva din mobil samt berätta vad det är för modell:
En silvrig mobil från samsung U700 heter den och den är totalt kvaddad och behöver bytas ut.
Har du varit helt ärlig nu?
Absolut.

Kommentarer
Postat av: Anna

När stampar jag med foten? :P

2008-12-11 @ 21:42:12
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0