Nyår

Jag vet att alla ni vänner läser min blogg, så jag säger detta här, kanske eventuellt diskuterar det med några av er personligen om jag träffar er.,
Nyår har blivit lite av ett problem, då vi inte längre kan vara hos Max som tidigare var planerat. (Och ja, alla kanske inte vet eftersom jag inte pratat runt än)
Eftersom jag håller kvar vid mina festplaner ber jag er att snälla snälla kolla fest möjligheterna hemma hos er! Föräldrar som åker bort?
Går detta inte att lösa på annat sätt blir planen såhär:
1. Middag var och en för sig, hur de vill, 2. Dra till Skinnarviksberget. 3. Ut på en krog där det är riktigt mycket nyårsröj. (Gärna om vi bestämmer var innan i så fall, så vi har större möjlighet att komma in någonstans).
Jag vet att inte många vill ut på krogen under nyår och därför skulle det vara perfekt om vi har någonstans att vara eller om någon eventuellt vet någon fest man kan dra till (helst till någon man känner då). Annars tror jag faktiskt vi kan få kul där med (om vi kommer in)
Jag vill bara påpeka att detta är mina planer för nyårskvällen om vi inte lyckas ordna fest
. Då kör jag på den här iden. Då äter jag middag här hemma med familjen. De som vill gör som mig annars kör ni ert rejs, så länge man får ett nyår som känns bra för var och en.
Vore bara kul med ett stort gemensamt jävla röjparty. Eftersom jag verkligen vill festa skiten ur mig under denna kväll, huvudpunkten på året.
Keep in touch om ni hittar en lösning. Snälla, försök.

Kommentarer
Postat av: Anna

I'm eating with you, haa. And were makeing eachother, haa. And we will be lovely, haa :)

<3

2008-12-23 @ 22:33:59
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0