Skit

När man fått bra betyg på läsförståelse i engelska men får dåligt i muntligt, kan man fixa till det för att häja sitt betyd.
När man dock fått bra på det muntliga och dåligt på läsförståelsen, kan man INTE förbättra sitt betyg. Det fick jag reda på idag, 10 poäng från VG ibetyg, nu får jag bara G. Jag är helt förbannad.

Idag hade jag två redovisningar, TVÅ.

Imorgon har jag ett föredrag och ett prov. TVÅ saker igen.

Har jag pluggat på det? Nej. Har jag hunnit? Nej.

Det är vad min kväll kommer gå ut på. Om jag inte bryter ihop och bestämmer mig för att stanna hemma imorgon och skita i allt. Fyfan för livet just nu. Ser fram mot ett låångt lov, förhoppningsvis med en massor vit underbar snö som gör det lite ljusare. Så att livet kanske kan kännas ljusare det med.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kan ju bara säga att vi måste prata med varandra, eller jag måste prata med dig. Varför är killar svin?!!!!!!

Åh, JÄVLA IDIOT!

2008-12-17 @ 17:28:58
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0