Tjena tjena snebena

Jag är hungrig, men jag har ingen aing om vad jag ska ta och äta. Det finns säkert massor men jag ser ingen mat jag vill ha, jävla skit.
Om cirka sådär en trekvart ska jag dra mig ner till bussen för att åka till mitt kära jobb.
Tänka sig, igår när jag jobbade gick tiden sjukligt fort. Liksom, jag hann inte ens må dåligt över att jag satt där och tråkade knappt. Hm, satt dock och dagdrömde lite för mycket. När jag skulle säga "kvitto?" sa jag "kort?" Började garva för mig själv. Sen skulle jag säga 78 men det råkade bli 72, attans då. Men whatever, alla gör sina misstag.
Idag hoppas jag att tiden går lika fort, men det tror jag nog säkert. Jag har börjat se saker från ett annat perspektiv. Me likey.

Jag har ingenting att göra nu i typ en halvtimma innan jag börjar göra mig klar för start, så jag tänkte faktiskt sätta mig och plugga en aning. Skitbra ju :D
Puss och kram.
-Emelie


HAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0