Febrigt helvete.

Igår fick jag feber. Natten var väldigt kämpig. Det kändes som ett helvete i hela min kropp. Jag kunde inte sova, jag vaknade massor med gånger. Så fort någontong nuddade min hud kändes det som om jag skulle gå sönder. Mitt huvud dunkade som in i satan och det blev bara värre och värre.
När jag vaknade i morse mådde jag sjukt dåligt, 38,7 graders feber. Jag tog tabletter, och det blev himla mycket bättre. Så tack för att det finns tabletter.
Jag sitter hos Max nu, han har åkt och gymmat. Vi har städat lite i hans rum, jag blev så irriterad på att det var stökigt så jag började kämpa med det också. Förstår inte hur jag orkar, men det är i alla fall fint nu.
Ska strax börja på mitt hemprov i No, vilket jag hörde av Helene skulle vara väldigt svårt. Jag orkar egentligen inte, vill bara lägga mig, men jag är stark, det är jag faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0