Helvete

Jag mår så jävla dåligt. Jag mår rent förjävligt. Jag har feber, snoret bara rinner och jag hart ont överallt. Det känns som om jag ska dö.
Jag har suttit hela helgen hemma hos Max och gjort mitt hemprov. Jag har kvar så sjukt många frågor att göra, och varje fråga är för fan skitsvår. Jag bryter ihop. Jag klarar mig inte. Det ska vara inlämnat på måndag och jag kommer för fan inte ens klara av att gå, man får IG annars. ETT HEMPROV PÅ EN HELG. Alla helgens timmar räcker för fan nästan inte ens till att göra de där frågora, det behövs för i helvete en hel jävla vecka. VAD FAN TÄNKER HON MED?! Det är så otroligt orättvist och så förjävligt elakt!
DÖÖÖÖÖÖÖÖÖDA!:@
Nä fy fan tårar sprutar och huvudet dunkar. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0