Hemma

I natt drömde jag den värsta mardrömmen. Jag har bara drömt en så hämsk mardröm en gång förut. Kan inte säga vad den handlade om för då kommer jag börja böla.
Är hemma från skolan idag. Känns tråkigt, men tror att jag måste, vill inte vara sjuk när jag ska till Hassela.
Sitter här och lyssnar på massor musik som väcker starka känslor och gamla minnen, faktiskt även saker att se fram emot.
Har kollat lite på supersugen, och städat mitt rum, ska kolla färdigt när rummet är färdigt, men jag har ingen ork. Har börjat hosta och skit också. Helvete. Varför just jag?
Jag önskar bara att jag kunde bli frisk.

Saker att se fram emot ( och sluta deppa):
  • VARA MED MAX<3 min enda lycka.
  • Hassela, snowboard, buss & Full stike.
  • Fest, med mina favvisar, ska bli trevligt.
  • Påsklov, allt som inte är skola är kul.
  • Italienaren v.17, haha ska bli såå humor.
  • Turkiet, sol bad och massor med glass.
  • Sommarlov, det är då jag lever.
  • Italien!, haha fan att jag ska bo i bergen.
Jag saknar dig.
Let me light up the sky, light it up for you. Let me tell you why, I would die for you.

emeliiiten.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0