Tragisk sjukling

Varför blir jag sjuk hela tiden? Fy fan vad jag blir trött på mig själv! Sitter och tycker synd om mig själv som en jävla barnunge men skiter i det, för det är synd om mig just nu. Tragiska människa.
Jag bölar, yrar, bölar, yrar tills jag blir helt galen.
Måste ta det lugnt, och se om det blir bättre. Är ju på högvarv hela tiden, vill få allt gjort men fattar inte själv att jag inte klarar av det.
Har gjort några fler frågor nu på provet, men orkar inte mer. Det är faktiskt för min egen skull som jag slutar med det där nu.
Saknar Max. Konstigt att man kan sakna någon så. Och det är konstigt vad man minns saker när man är nere. Vill inte minnas, vill verkligen inte. Jag orkar inte.
Sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0