Tråkig och allmänt meningslös lördag.

Hej allihopa.
Här sitter jag framför datorn, en lördag kväll, vilket inte känns sådär jätte kul. Men man har sina allmänt meningslösa dagar ibland.
Idag skulle jag åkt ut till Ingarö med Helene, och hälsat på och bott hos hennes farfar en natt. Men i fredags fick jag och Bella reda på att det var Juniorboxning i helgen, och då skulle jag inte följa med till Ingarö. Men nu var det så att Bella inte orkade så nu sitter jag liksom här och vet inte vad jag ska ta mig till. Max åkte till Ryssland imorse, vilket inte känns kul. Vi ska inte ses förrän nästa fredag.

Vissa folk kanske märker att jag försökt snygga till min blogg. Och tro mig, jag fick sitta i timmar innan jag ens förstod hur jag skulle göra, jag kan fortfarande inte behärska det där. Jag förstår ingenting, men det kommer väl. Ser faktsikt lite skapligare ut än innan, och det speglar min personlighet en aning bättre.
Jag tänkte att jag skulle börja skriva lite oftare, och lite seriösare, inte för att jag förstår meningen i det, men det är väl mest för att jag tycker det är roligt. Det är ju inga som läser, plus att det inte finns så mycket att vara intresserad av, men jag skriver på i alla fall.

Jag vill verkligen inte ha tillbaks det som var förut, det var ett helvete att ta sig igenom. Det börjar bli ljusare nu, och jag har klarat mig ett bra tag nu. Men så fort jag blir ensam kommer samma sak om och om igen. På några sekunder kan allt ändras och gå tillbaks till hur det var förr. Jag vill inte det, jag orkar inte, men det är heller ingenting jag kan styra.
Och finns det någon som ser mig?

Du och jag där havet gnistrar
Du och jag där kärlek aldrig vissnar

Jag vill dit.. och jag vill aldrig komma tillbaka.

Jag längtar verkligen till sommaren.

Kommentarer
Postat av: Jag

Jag ser dig

2008-02-02 @ 20:31:21
URL: http://anabananaa.blogg.se
Postat av: spanki

jag ser dig också vännen. ÄLSKAR DIG!

2008-02-03 @ 16:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0