Äntligen har min helg börjat..

Nu har jag jobbat i tre dagar och får nu en långhelg :) yes, väl behövd.
Imorgon åker min kära familj till Muskö, och jag ska stanna hemma själv. Skönt, sen vet jag inte vad som händer på kvällen men det får man väl ta som det kommer. Två höm vissa människor har paxat att få sova hos mig, vi får väl se hur det går.
Är det någon annan som har tråkigt på kvällen hör den av sig till mig.
På fredag tar jag med mig Anna och åker ut till Muskö. Då ska det bli till att bada en massa pool och sola oss bruuna.
Nu ska jag ha myskväll med min älskling. Vi har köpt glass och hallon :)
Jag vill bara tillägga att jag tycker att min älskling är den underbaraste i hela världen.
Han är helt otrolig, det går inte att hitta en bättre gubbe än min. (Anna, du skulle bara våga!)
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej jag tänkte faktiskt skriva att du inte kunde hjitta nån bättre gumma än jag ^^

2008-07-03 @ 16:07:15
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0