Back to work

Ahaja, idag känns allting mycket bättre hurni. Tackar för den.
Jag har till och med fått en jobbtid idag av Helene, hon fick ju två stycken av mig. Så jag kommer tjäna in lite stålar den här veckan i alla fall, vilket känns jäkligt bra. Orkar dock inte jobba, men det är ju en annan femma. Speciellt när man ska till France.
Jag kommer antagligen vara ensam hemma två nätter också, och på fredag åker jag till Dalaröven för att övningsköra lite mer båt. Haha låter lite fånigt kanske, men jag är verkligen ingen höjdare när det gäller att köra saker. Tänk bara hur det kommer bli när jag ska köra bil, har ännu inte vågat sätta mig framför ratten.
Nej hurni. Jag ska nog ta och äta lite, eftersom min mage verkar klara det bättre och bättre nu. Sen måste jag höra av mig till min kära vän Helene och meddela att jag faktiskt ska mejka lite money idag.
Blä på er alla <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0