Min helg på muskö

Hello everybody!
Jag vet att ni har saknat mig otroligt mycket.
Det är nämligen så att jag var borta i helgen, för er som då inte märkte det.
Jag och Anna var på muskö, badparadiset. Så vi har badat i poolen hela helgen, och satan vad vi stekte oss. Båda blev mycket brunare än förr, så tack min gud (inte vanliga gud alltså, för han tror jag inte på) att du lät oss få skinande väder i två hela dagar, tusen tack.
Jag och Anna är ett par ena jävligt speciella personer. Vi är så jävla avslappnade med varandra. Helt plötsligt kan vi till exempel få för oss att "Nej, ska vi lägga oss och läsa lite?" Ja, då lägger vi oss och läser lite i några timmar, inget mer med det.
Vi är som ett gammalt gift par.
Ja sen vill jag ju påminna om att jag faktiskt gick och skaffade en pojkvän som är väldigt lik min lilla syster Anna.

vad fasen gjorde vi mer än att bada sola och läsa då?
Jo vi gick en liten smultron promenad och fick hela tre strån var fulla med smultron, som vi sedan satt och åt på verandan. Ett hett tips om ni inte vill diska tallrikarna är att glömma dem ute på verandan under en regnig natt. Det gör susen.
Idag fick vi ut lite gäster dit, Jacobs föräldrar och syskon kom och tog en fika när de hämtade hem honom.
Det har varit en helg av alla kategorier. Avslappnande, stinkande, hålligångande och rolig.

och nu ska jag hem till mig kära pojke snart, som så klart har saknat mig very mucho, men vem har inte det?
Pucc på er.
Vet ni alltid när jag ska skriva puss blir det pucc.
PUCC




Kommentarer
Postat av: Anna

Jag visste det! Det har jag ju sagt hela tiden, du vill ha en pojk som är som jag^^



Läsa är inte det enda vi är avslappnade nog att göra inför varann, know what I mean? ;D



pucc pucc!<3

2008-07-06 @ 19:37:41
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0