Myspys på dalarö

Ja, vi är här ute på Dalarö nu.
Anna och jag åkte ut igår kväll och har legat och stekt hela dagen (ojoj se upp för vår sexiga bränna). Och nu ikväll kom Helene ut när vi andra var och körde båt. Vilket btw gick väldigt bra för mig den här gången. :) Börjar bli mer och mer sjösäker nu.
Hon stod och väntade vid stranden när vi kom tillbaks. Sedan badade vi. ooh vad vi badade. Och vi näckade också. Stackars lilla Niclas som var med oss. haha. Plus att det var typ tjugo pers på stranden som söp på, synd att man inte kände nån.
Nu har vi kommit hem i alla fall, och alla sitter och kollar på fillm, förutom jag, eller jag gör lite av varje.
När jag kommer hem kommer jag lägga upp massor med härliga bilder.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0