Yesterdayyy, och idag

Snart ska jag till La Centra med Min penuppo. Sen ska jag jobba för fan. ett och två jobba på. hej, Hejdå.

Igår kväll ringde Davidus mig.
"Hej, vad gör du. Ska vi hitta på någonting?"
Eeh hallå, jag är sur på dig vad fan, vilken värld lever du i?
Ja men Hanna och Das Falukorv var hemma hos honom så jag tänkte vad fan, why not.
Tog med min lilla Helene och drog.
Det gick bra. Jag är inte sur längre. Bara lite.
Är jag inte en riktigt konstig människa?
Vi satt där och snackade hela kvällen/natten fast vi skulle ha kollat på film, men det blev inget av.
Det var faktiskt väldigt roligt btw.

Men hejdå på er. Ha en underbar svensk-sommar-dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0