Glad midsommar

Gissa vad som hände mig alldeless nyss!?
Jag fick ett fucking getingstick.
Jag är typ räddast för getingar i hela världen, jag har en ren fobi för de jävlarna! Och så när jag tänkt gå barfota på gräset trampar jag på en. Med hela min tyngd. Min första tanke var ju att det skulle vara en humla, men icke då, det var en jävla geting och jag fick hur ont som helst. Men jag är ju slälvaste rambo så jag tog det bra.
Nog med det.
Har suttit ute i solen och läst en liten stund, medans de andra har spelat femkamp. Min farmor och farfar brukar alltid ha deras bekanta ute på midsommar och göra sånt. Jag ville vara med men hade ju så nedrans ont i fotjäveln. Bättre lycka nästa år kanske.
Just nu sitter jag och lyssnar på gamla Bullet For My Valentine låtar :D

Jag har ingen aning om hur jag ska göra ikväll.
Antingen stannar jag här ute på Dalarö och tar det lugnt med Max. Men saken var att Max polare ville ha med honom på en fest, och Max vill ha med mig, och jag skulle då ta med mig stackars Helene för jag vill inte vara ensam med Max (han är ju så farlig).
Så, vi får se hur det blir. Vi kommer nog antagligen åka in till stan, det kommer nog sluta så.

Men glad midsommar på er allihopa.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej. Hittade din blogg på google när jag sökte på mitt egna namn "Emelie Svanström" Haha tycker det var lite skoj att vi heter likadant ;D

2008-06-21 @ 03:27:42
URL: http://emeliesvanstrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0