God morgon

Tjena tjena mittbena!
Blev lite besviken på dhw igår måste jag säga. Ingenting spännande hände :/ Och nu är det ett långt tag innan det börjar igen, men man överlever.
Idag ska jag åka till stjärtis med Annsing,  hon ska lämna skor och jag ska kolla efter ett nagelack kankse, om jag pallar. Sedan ska vi vidare hem till henne och vaxa oss, och jag kan äntligen gå med kortbyxat.
Imorgon tar Max studenten, min lilla Max, kan knappt förstå det, och nästa år är det jag, Var tar tiden vägen?
Om tre dagar åker jag iväg! Har längtat sjukt mycket och snart händer det.
Orka att det ska stå i tidningen hur farligt det är med solen, precis innan man ska utomlands. "Vistas inte i solen mellan 11-15!", "vistas inte i solen om din skugga är kortare än dig själv". Men när i självaste f*n ska man vara i solen då? Sedan ska man använda solkrämen bara som ett lite plus men absoluuut inte vara i solen när den är stark. Och ni som känner mig vet att jag lätt blir nojjig av ingenting.
Får väl hoppas att jag inte dör av hudcancer, haha.
Näe, nu ska jag ringa Hanna så hon vet vilken buss jag åker med. sedan möter jag Anna i centrum och drar till min skola, sedan vidare och sedan till Annas skola och sedan vidare. Jag ska göra mycket idag.
Ha en fin solig dag allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0