Min helg

Shit vad jag är tråkig! Aldrig några bilder, bara en massor tråkig text hela tiden. Men när jag skaffar mig min kamera ska ni få se på andra bullar.

Dalarö var trevligt i helgen. Anna kom som sagt ut på lördagskvällen och vi kollade på film, planerade vår Frankrike resa och snackade. Sedan var det ju sol största delen av söndagen och då låg vi på stranden. Vi badade till och med!
På söndagskvällen åkte vi hem till henne och kollade massor desperate houswifes och smällde i oss grönsaker och exotic snacks, och några sandiga chips från stranden, haha. Beach 09 på gång, svull svull.

Jag ska snart åka till jobbet, om en timma. Usch vad jobbigt, känner verkligen inte för att jobba idag, men jag får tänka på pengarna och på Frankrike när jag sitter där.

Sedan kommer Max och möter upp mig på bussen efter jobbet! Jag saknar honom sjukligt mycket, längtar tills ikväll.

Puss på er allihopa.

Kommentarer
Postat av: Anna

vive lé france! :D

2008-07-02 @ 13:37:29
URL: http://anabananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0