Out on Da'röv

Sitter på Dalarö, och har ganska tråkigt. Jag är inte tillräckligt trött för att sova, så jag håller mig uppe med lite av varje.
Sitte vid datorn, läser, äter choklad, dricker cola och kollar på tv på en och samma gång. Liten ego mys kväll helt enkelt.
Max är ute på systerns landställe på Hölö, så jag är här ensamm.
Har alltid lika svårt att somna när jag är här ensam, så jag brukar vänta tills jag är så trött att jag däckar.
Undra om det är soligt imorgon? Då måste jag upp i tid och sola. Jag missade soltimmarna idag för att jag var och jobbade. Suck, men pengar är alltid bra, speciellt när man får en Frankrike resa på köpet. (Okej, jag hatar typ Frankrike, inte totalt, men jag tycker inte om franska, haha) jag åker ju dit för stranden, friheten och palmerna.
Men jag orkar inte skriva mer, nu ska jag sätta mig och göra allt det där vad jag nu gör.
Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0