Se upp för mig på ICA.

Har gått och skaffat mig ett jobb. Första dagen idag.
Haha, gjorde lite fel och så, men alla dessa koder för frukt / grönsaker etc, de gör mig galen. Och imorgon kommer jag inte ha någon där som hjälper mig. Help me! Jaja, men det ska väl lösa sig. Jag är glad att jag äntligen kan börja få in lite extra pengar så att vi kan beställa resa till Frankrike så snart som möjligt.

Och jag vill bara tillägga till er som kanske skulle följa med.
När vi fått klartecken av Max farfar kommer vi beställa flyg och sånt direkt, för att få det billigt. Så alla måste bestämma sig i princip NU. Vi kan inte vänta.

Kommentarer
Postat av: Therese

Sist jag hörde något från er så skulle ju Anna till mallis så henne kan man ju räkna bort :P Men du skulle ju till dalarö? Och som jag fattade det så skulle du vara borta i en vecka eller vad det var prat om och både helene och johanna ville med ut så jag antog att ni höll till där, det var inte förän igår jag kollade runt på andras bloggar och upptäckte att ni vart hemma hela högen.

Har ni skrivit skit arsle på du-vet-vad?;)

<3

2008-06-26 @ 21:14:14
URL: http://tesl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0