shoppiiing

Nu har jag varit i kk och handlat fin fina grejer kan jag bara säga. I love them. Jag hoppas människan som ska få sakerna tycker om dem lika mycket som jag. Hihi.
Och igår beställde jag faktiskt någonting från internet för första gången! Från laredoute. En bh, i min storlek! Fatta att de har min storlek, annars finns det ju bara ful bhar till mig. Och så köpte jag två par super söta trosor. Hade sett liknande inne på Mums men de kostade 300 spänn om jag minns rätt. Är helnöjd, längtar tills paketet kommer och jag kan få kolla på dem.

Nu ska vi äta grillat. Gud så sommar det är. Blir lite för sommargalen känner jag, och om fyra dagar åker jag!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0