Älska helg

Helgen
Nu ska jag ut till gustavsberg med min kära syster Anna. Ikväll ska vi ha lite kvällsmys och sådär. Det var länge sedan vi sågs, så det ska bli jätte trevligt :)
imorgon ska jag göra någonting med pappa och min bror på dagen, eventuellt slå bollar, vet inte. sedan på kvällen ska jag hem till min käraste Max och laga middag och ha mys. Saknar Max med, har inte träffat honom sedan i söndags och jag behöver lite kramar.
på söndag blir det nog spännande. Jag ska hjälpa Hanna med sin läxa i rörlig bild, så jag ska medverka i hennes film. jag ska spela en pirat hora. Ja, det ska bli kul. Sminka mig som en hora och ha Annas fina, medeltida?, klänning på mig. Urringat och slampigt som fan. Det kunde inte passa bättre. haha. Vi kommer få tre åskådare, och jag är sämst på att skådespela.

Men nu måste jag plugga vidare innan min käre far och Anna kommer, för att sedan åka och handla massor med onyttigt skit man kan svulla på ikväll.
ha det så bra allihopa. Ha en trevlig helg<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahah, ja vi hade trevligt^^
men klänningen är ju inte från medeltiden din nöt:P
det är 1700 tal!
lova yah!

2008-03-08 @ 16:00:52
URL: http://anabananaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0