Glad påsk på er alla

Just nu sitter jag på mitt rum här ute på Dalarö. Jag har inte sådär jätte mycket att göra. Jag skulle kunna plugga lite, men orkar inte med det just nu, det får bli senare, Jag har spelat lite guitar hero med min bror. Fy fan vad jag suger på det. Jag kan liksom inte ens klara mig på easy. Kan inte hålla koll på de där sablans knapparna hit och dit. Men det är väligt kul. Frågade bror om ja fick låna med det till lördag, men icke sa nicke, det får jag inte. Blä på honom.
Nej men hurnenini, glad påsk på er. Undra hur ni andra firar påsken. Själv springer jag och min familj runt här på tomten och letar påskägg. Det känns som om det var igår jag och Max sprang runt förra året. Tyvärr skulle Max på middag hos sin bror ikväll så han fick inte vara med. Haha. Jag hittade mitt ägg sist. Sen fick jag pengar också, pengar är väldigt bra att ha. :)
Nu har jag inget mer att skriva om, men jag återkommer såklart om jag har det i framtiden.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0