God kväll

Mötet om italien gick bra. Var lite kul att se allas föräldrar, fast alla var inte där i och för sig. Inte för att vi fick så mycket mer fakta än vad vi redan visste, men det var nog främst till föräldrarna. Allting är lite luddigt måste jag säga. Men jag ser verkligen fram emot att Valeria kommer hit, fast främst efter att åka dit. Yahoo.Det bästa var att min mobil ringde på högsta volym mitt i allt. Denied liksom, fatta. Folk borde dött av chock! eller inte, men bara nästan.
Nu snackar jag med Max. Eller vi är tysta för stunden. Nej nu började han prata, den underbara människan. Jag älskar honom superduper mycket. Han är den bästa människan i världen, seriöst, man kan inte ha en bättre vän. Han är världens bästa vän, och världens bästa pojkvän. En så helt otrolig människa! Jag vill hålla kvar dig till jag dör Max <3 Hoppas hoppas hoppas du kan bo i lägenheten från november :D Gud vad det vore mysigt.
Nej men nu ska jag gå och lugna ner mig lite gran, märkte hur pigg jag var idag efter att ha sovit nio timmar, så ska nog köra på samma spår idag.
Vi hörs<3

Btw, det snöar!

Kommentarer
Postat av: Maxen

älskar dig emelie! du är en väldigt underbar människa! förlåt för jag ringde mitt i mötet :).
Max

2008-03-17 @ 20:54:28
Postat av: Jag

JAG ÄLSKAR MAX

2008-03-17 @ 20:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0