Idag

En ny dag på detta påsklov. Det har redan gått tre dagar, och de har bara flygit iväg. Jag minns knappt vad jag haft för mig. Men nu är man här i alla fall, tur att det är en vecka kvar.
Max jobbar på påsklovet, så jag kommer ha rätt mycket tid för att plugga. Dags att börja bli duktig, javisst.
Just nu sitter jag faktisk och läser en bok, en engelsk bok. Max har den i läxa till efter lovet, så jag gör den åt honom, och förresten ska jag också ha en bok recension, så jag kan ta samma. Jag har ett kapitel kvar nu bara.
Jag måste faktiskt säga att jag blivit mycket bättre på guitar hero, jag kan spela ganska skapligt på easy nu. wiho.
Nej men jag har aldrig någonting kul att skriva, jag är tråkig jag vet, men jag fryser så jädra mycket om fötterna så jag vill bara bli klar med boken. Haha. Sen ska jag försöka lära min farbror att hantera datorn.
See yah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0